10 Eylül 2010 Cuma

Ramazan bayramınız Kutlu Olsun

Çocukluğumun bayramlarından aklımda kalan en güzel en tatlı hatıra annemden gizli gizli kaçırıp yediğim Çikolinlerdir…

Yine bayram tatili sebebi ile Bafra’ya gittiğim bu sene çarşıda bir şekerci de denk geldim Çikolinlere.. Hemen aldım bir kilo aklıma gelen çocukluk hatırası ile. Yıllar evveldi, yaklaşık 20 sene evvel. Komşular gelmiş annem ile oturuyorlar bense bahçede top oynarken arada annemlere gözetliyor; sonrasında arka odaya sızıyordum sessizce… Hedef dolaptaki çikolinler. Önce bir iki sonra dört beş derken üçüncü ve sonraki sızma operasyonlarında avuç avuç götürmeye başlamıştım. Her seferinde arka bahçeye kaçıyor, dolaptan kaçırdığım çikolinleri afiyetle mideye indiriyordum. Sonraki sızmalarda ise acı gerçekle karşı karşıya kalmıştım. Koca paket bitmişti… Tatlılığın verdiği sarhoşlukla durumun farkına varmamış, alenen suçumu ortaya çıkarmıştım… Annem anlayacaktı hay Allah ne vardı hepsini yiyecek. Ne deyip de kandıracaktım ki annemi ? Böyle böyle düşünürken akşam ettik ki bir karın ağrısı peydah olmaz mı ? Yerimde duramıyorum, anneme de diyemiyorum ama annem bu kaçar mı ondan.. Anladı tabi hemen vaziyeti. Ben de istemeye istemeye itiraf ettim. Annemin gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Koca paket şekeri nasıl yiyebilmiştim ? Sonrasında tabi sabaha kadar karın ağrısı...Bugün bile hala anlamış değilim hatta şimdi deseler ki al sana bir paket şeker ye bakalım. Sanırım yiyemem yine bir paketi.

Ramazan bayramı ya da başka bir deyişle şeker bayramındayken aklıma geliverdi bu eski hatıra. Siz siz olun kendinizden geçmeyin şeker yerken. Benden söylemesi, küçüklükten tecrübe ettim biliyorum.
Ramazan bayramınız, şeker bayramınız kutlu olsun… Şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileklerimle.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

14 şubat 1994 unesco kültür mirası 2 ağustos sertab erener konseri 22 nisan 22 nisan dünya günü 23 nisan 4440375 Adam Faver adsl adsl hızı ağaç akademik spam Alfred Chandler alışkanlık alışmak amazon kindle amos koyu anıtur arastacılar ashab-ı kehf askerlik aslolan aşktır aşk avanos avanos restoran Avea avea sesli imza ayşe arman azim aziz basil aziz george aziz onuphrius aziz theodere back up balık balkonda düşen pc bayat ekmek bayat ekmek satışı bencillik beyazıt kulesi beyazıt kulesinde hava tahmini beyazıt yangın kulesi biopro bir varmışım bir yokmuşum blackberry blackberry hediye uygulamalar blackberry kesintisi blog blogger bloggerda yeni görünümler bolu böyle korunamazsınız bu böyle cehennem cemiz topuzlu cennet charles handy çarıklı kilise çiçek sepeti çiçek sepeti mail adresi çiçek teslimatı çin çin malı çocukluk Deneyimler dinamik görünüm doğum günü Dustin Hoffman duvar dünya günü e-ink earthday ekmek satışı elektronik kitap okuyucu elmalı kilise engel eski çarşı Eskişehir etki alanı bloggerda olan websiteleri FCT fenerbahçe fikriniz çöpe gitmesin filler ve pireler fotoğraf gemiler GeziNotları girşimcilik google analytics gölcük gölcük milli parkı gördüklerim göreme açıkhava müzesi gül şurubu günlüklü güvercinlik vadisi güzel atlar diyarı harbiye açık hava hatıra hayal hayat ekspres Haydarpaşa haydarpaşa garında yangın haydarpaşa tren istasyonu Henri Charriere herşeyden biraz heryöne sınırsız tarife hizmet kalitesi HP hürriyet pazar ikimiz bir fidanın ikinci abdülhamit inovasyon iphone iphone 3G iphone satışı iphone turkcell iphone uygulamaları istanbul iş dünyası John McConnell kabak kapadokya kapadokya şarabı kaputaş karşı mahalle keder kelebek kelebekler vadisi kıbrıs kıbrıs günleri kızıl çukur kızıl vadi kızıl vadide gün batımı Kişisel kişisel blog kitap kitap basımı kod konseri koparılan çiçekler kopya ürün kral konserleri LAP LAMBERT Academic Publishing mersin mutluluk müşteri memnuniyeti nankör kedi narlıkuyu nehir netbook nostalji o tabak bitecek klibi okuduklarım Olasılıksız ortakent OrtayaKarışık ovabükü panaroma papillon para pazar pdf peribacaları profilo Rastladıklarım ReklamArası reklamlar rengarenk RIM RIMden Hediye sadakat safran safran çiçeğinin faydaları safranbolu Sakarya Ekspresi satış danışmanı seben sertab erener sesli imza sevgililer günü sevilla sevinç seyahat sınırsız tarife solan güller sony reader Steve McQueen strateji şeker bayramı tanıtım tatil TEB TEB Akıl fikir yarışması teknoasistan teknoloji teknosa teknosa deneyimi tokalı kilise tren Tren Saatleri ttnet turasan turasan şarapları turk telekom Turkcell türban türk telekom Türk'ün zekası uçhisar uçhisar kalesi ulusoy turizm unutmak üç güzeller peribacaları ürgüp Vodafone vodafone sesli imza websitem neden görüntülenemiyor wordpresse google analytics kodu nasıl konur yağmur yapı yazım yanlışları yedi uyuyanlar yemeniciler arastası yılanlı kilise yüksek lisans tezi zaman zeus tapınağı zor kadın
 
Copyright 2009 HeRşEyDeN BiRaZ. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan