29 Mayıs 2009 Cuma

Balkondan Düşen PCmi Satıyorum

Yok yok ben satmıyorum canım... Başkası satıyor... İnternette dolanırken bir yerde görüverdim böyle birşeyi... Nedir ne değildir diye bakarken bunun bir GittiGidiyor ilanı olduğunu gördüm ama buraya yazmama sebep olan şey satış ilanının içinde yazanlardı zira...

İçerikte aynen şöyle yazıyordu:
"Sayın alıcılar herşeyi tek tek anlatıyorum. Bu pc amcamındı.içini temizlemek için balkona cıkarıp içine hava tutmak isterken amcamın elinden kayıp 2. Kattan aşa düştü.

Amcamda gitti kasanın yenisiniz aldı buda kilerde boşta duruyordu. Geçen gün amcamlara gittiğimde gördüm onlardan istedim ve aldım. Haberiniz olsun baya söküp taktım neredeyse bilgisayrcı oldum xd. Takmasını bilenler alsın bn geri takamadım..

Pc halini görüyorsunuz herşeyi marka çok kaliteliydi ama böle oldu. Benden başka kimse bu pc ye el sürmedi.ilk aldımda fişe takıyordum dııııtttt diye ötüyordu.conra gördünüz gibi dağıttım sonra bida toplamadım .bozukk . Hepsini fotorafını çektim. Tekte birde şöyle birçey var bir fotorafta intel yazıyor o yazan demirin altında kare bişi vardı onu arkadaşım istedi ona verdim. İlanı verirken girdiğim bilgilerin hepsi sallam haberiniz olsun. Her şey görüldü gibi. Bozuk oldunu söyledim için geri almıcam.dış kasasını yamuk bölümü göndermicem içini gönderecem.dedim gibi geri iade etmek istemeyin.bozuk diyorum ona göre alın. Kargo ile göndereceğim kargo ücretini ben deyil alan ödücek haberiniz olsun.

Açık artırmayla satıyorum kim daha fazla verirse onun olur."
Gülsem mi ağlasam mı bilemedim... Bu ne güzel bir ilandır. Çok canım sıkılmıştı ama bu ilanı okuyunca keyfim sebepsiz yerine geldi... Çocuk -çocuktur diye tahmin ediyorum- ne kadar açık sözlü bir şekilde anlatmış durumu... Bir de bu sattıklarına 40 lira vermişler. Çocuk buna pek inanmamış sanki ki bu ilanın üstüne de

sayın alıcılar bukadar teklif veryorsunuz ama baştan söleyim geri almıcam satılınca. diye not düşmüş... Aman aman inşallah bu saflığını kaybetmezsin inşallah..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

14 şubat 1994 unesco kültür mirası 2 ağustos sertab erener konseri 22 nisan 22 nisan dünya günü 23 nisan 4440375 Adam Faver adsl adsl hızı ağaç akademik spam Alfred Chandler alışkanlık alışmak amazon kindle amos koyu anıtur arastacılar ashab-ı kehf askerlik aslolan aşktır aşk avanos avanos restoran Avea avea sesli imza ayşe arman azim aziz basil aziz george aziz onuphrius aziz theodere back up balık balkonda düşen pc bayat ekmek bayat ekmek satışı bencillik beyazıt kulesi beyazıt kulesinde hava tahmini beyazıt yangın kulesi biopro bir varmışım bir yokmuşum blackberry blackberry hediye uygulamalar blackberry kesintisi blog blogger bloggerda yeni görünümler bolu böyle korunamazsınız bu böyle cehennem cemiz topuzlu cennet charles handy çarıklı kilise çiçek sepeti çiçek sepeti mail adresi çiçek teslimatı çin çin malı çocukluk Deneyimler dinamik görünüm doğum günü Dustin Hoffman duvar dünya günü e-ink earthday ekmek satışı elektronik kitap okuyucu elmalı kilise engel eski çarşı Eskişehir etki alanı bloggerda olan websiteleri FCT fenerbahçe fikriniz çöpe gitmesin filler ve pireler fotoğraf gemiler GeziNotları girşimcilik google analytics gölcük gölcük milli parkı gördüklerim göreme açıkhava müzesi gül şurubu günlüklü güvercinlik vadisi güzel atlar diyarı harbiye açık hava hatıra hayal hayat ekspres Haydarpaşa haydarpaşa garında yangın haydarpaşa tren istasyonu Henri Charriere herşeyden biraz heryöne sınırsız tarife hizmet kalitesi HP hürriyet pazar ikimiz bir fidanın ikinci abdülhamit inovasyon iphone iphone 3G iphone satışı iphone turkcell iphone uygulamaları istanbul iş dünyası John McConnell kabak kapadokya kapadokya şarabı kaputaş karşı mahalle keder kelebek kelebekler vadisi kıbrıs kıbrıs günleri kızıl çukur kızıl vadi kızıl vadide gün batımı Kişisel kişisel blog kitap kitap basımı kod konseri koparılan çiçekler kopya ürün kral konserleri LAP LAMBERT Academic Publishing mersin mutluluk müşteri memnuniyeti nankör kedi narlıkuyu nehir netbook nostalji o tabak bitecek klibi okuduklarım Olasılıksız ortakent OrtayaKarışık ovabükü panaroma papillon para pazar pdf peribacaları profilo Rastladıklarım ReklamArası reklamlar rengarenk RIM RIMden Hediye sadakat safran safran çiçeğinin faydaları safranbolu Sakarya Ekspresi satış danışmanı seben sertab erener sesli imza sevgililer günü sevilla sevinç seyahat sınırsız tarife solan güller sony reader Steve McQueen strateji şeker bayramı tanıtım tatil TEB TEB Akıl fikir yarışması teknoasistan teknoloji teknosa teknosa deneyimi tokalı kilise tren Tren Saatleri ttnet turasan turasan şarapları turk telekom Turkcell türban türk telekom Türk'ün zekası uçhisar uçhisar kalesi ulusoy turizm unutmak üç güzeller peribacaları ürgüp Vodafone vodafone sesli imza websitem neden görüntülenemiyor wordpresse google analytics kodu nasıl konur yağmur yapı yazım yanlışları yedi uyuyanlar yemeniciler arastası yılanlı kilise yüksek lisans tezi zaman zeus tapınağı zor kadın
 
Copyright 2009 HeRşEyDeN BiRaZ. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan