Bir önceki yazımda Türk Telekom ve onun çağrı merkezinde çalışmayan sisteminden dem vurup, internet hızı ile ilgili yaşadığım problemi anlatmıştım..Çağrı merkezine tekrar açtırdığım arıza kaydından bir gün sonra akşam saat 7 gibi TTNet'ten aradılar. Dedim sonunda akıllarına geldik de bir arayan oldu. Problem giderilmiş! Allah Allah, hayret ettim madem bu kadar çabuk oluyordu bu iş ne diye haftalardır uğraştırıyorsunuz diye düşünürken bir yandan da bilgisayarımı açıyorum. İnternet sorunumu çözmüşler, hem de kökten... Artık hiç internetim yok :) Modemin güç ışığından başka bir ışığı yanmıyor. Yine aynı oyun oynanacak, yine ben kızacağım onlar dinleyecek ama yapacak birşey de yok... Istemeye istemeye elim telefona gitti gene çevirdim 444 0 375 i. Bu sefer sordum önce sisteminiz çalışıyor mu diye. Hayret ki çalışıyor, bu iyiye işaret. Anlattım yine derdimi, yine bir arıza kaydı açıldı. Yakındır ben arızaya bağlayacağım.
O akşam internetten hayır gelemeyeceğini anladığımdan başka meşgaleler buldum kendime. Ertesi gün akşamı yine işten gelmişim baktım modemin bütün ışıkları canavar gibi yanıyor. Sonra açtım bilgisayarı, baktım internet var. Tamam, en azından bir ilerleme var. Sonra bir de hızına bakalım dedim. Hız testi yaptım.. Filmlerdekine benzer bir " Ammannn Allahımmm" nidası ile internet hızının 4 Mbiti aştığını gördüm. A be kardeşim niye beni bu kadar uğraştırdınız ayıp değil mi ya. Sevinçle yine aradım 444 0 375 i. Hani hep şikayet için değil ya bu sefer de problem halledilmiş teşekkürler demek için. Telefona çıkan müşteri temsilcisi ile direk konuya girerek konuşmaya başladım. Elemanın sessizce dinlemesinden sistemlerinin yine çalışmadıgını, bakımda olduğunu anladım :)
Neyse canım önemli değil, kayıt açmanıza gerek yok sadece problem giderildi diye haber vereyim istemiştim...
Demek ki neymiş: "Ağlamayan çocuğa meme vermezler" sözü doğru imiş.
0 comments:
Yorum Gönder