6 Aralık 2010 Pazartesi

Türk Telekom Çağrı Merkezi ve Çalışmayan Sistemi

Türk Telekom ADSL Çağrı Merkezi'ni hiç aradınız mı bilmem ama ben son bir kaç aydır internet beni çıldırttıkça arıyorum... ve maalesef daha farklı bir senaryoyu oynayamadık çağrı merkezindekiler ile.

Senaryo oldukça basit: Internetin yavaşlığından muzdarip bir bir kullanıcı sinirli bir şekilde 444 0 3 75 i arar.. Anonsları uzun uzun dinledikten sonra önce üçü sonra sonra biri tuşlar. Bu sefer de bir müşteri temsilcisinin müsait olmasını bekler. Üç dört dakika iyimser bir bekleyişten sonra kullanıcı anlatmaya başlar derdini...Bir heyecanla anlatır anlatır, sonra müşteri temsilcisi lafa girerek:" Beyefendi öncelikle bizi aradığınız için teşekkür ederiz ANCAK şuanda sistemlerimizde teknik bir arızadan dolayı size hizmet veremiyoruz. İlerleyen saatlerde bizi tekrar ararsanız size yardımcı olmak isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz."
Anlayış mı ? Benim anlayışlı olduğumu da nereden çıkardınız arkadaşım? Ben anlayışlı falan değilim. Interneti ile problem yaşayan ve bu problemin çözülmesi için defalarca arayan bir müşteriyim.. ve hala çözülmediği için son derece anlayışsızım!!!

Ben boşuna dert anlatıyorum yani. Ama neyse akıllandım artık ilk aramamda soruyorum önce sistemleriniz ayakta mı çalışıyor mu diye.. Boşuna nefes tüketmeyelim değil mi ? Güç bela 10 gün önce bir arıza kaydı oluşturmayı başardı arkadaşlar ama beni hala aramadılar..

Bu nasıl oluyor bunu aklım almıyor. Her aradığımda bir çağrı merkezinin sistemleri nasıl sürekli problemli olur? Bir de bu nasıl olur da Turk Telekom gibi devasa bir firmanın çağrı merkezinde olur ? Bu çağrı merkezinin bir hizmet kalite standardı yok mudur? Bu hizmetlerin performansından sorumlu biri yok mudur ? İnsan ister istemez düşünmüyor değil hani. Daha bu adamlar kendi sorunlarını çözemezken benimkini nasıl çözecekler ?

Bugün yine aradım usanmadan. Bir an dalgınlığıma geldi sormadım sisteminiz çalışıyor mu diye sonra müşteri temsilcisi sistemlerinin çalışmadığını söyledi. Niyeyse hiç şaşırmadım. Şaka desem şaka değil, gerçek desem inanılacak gibi değil. Sinirli bir şekilde söylene söylene kapadım telefonu. Gecenin ilerleyen saatlerinde tekrar aradım da sonunda çalışan bir sistem ile karşılaştım... Problemimi anlatıp tekrar on gün önceki arıza kaydını sordum. Aldığım cevap komik desem komik değil; özrü kabahatinden büyük niteliğinde bir cevap:" Beyefendi arıza kaydınız sonuçlanmış. Bina içi tesisatta bir probleminiz varmış. Bunu bildirmek için sizi aramadılar mı ?" Buna ne cevap verilir şimdi. Niye aramadınız kardeşim... Bas bas bağırıyorsunuz reklamlar ile akşam yediden sabah yediye kadar görüşmeler ücretsiz diye!!! Niye aramadınız beni hazır bedava iken görüşmeler de hem ??

Ben şikayetimi tekrar anlatıp yine bir arıza kaydı oluşturdum.. Sonuç tabi ki gene çıkmayacak...

Ama ben ne yapacağımı söyleyeyim. Şimdiye kadar yapmamak hataydı zaten. Aslında bu da ayrı bir durum.

8Mbite kadar internet hızı olan pakete her ay 49 lira veriyorum. Sonra kullanmadığım bir telefon hattı için 15-20 milyon veriyorum. Karşılığında ise aylardır 1Mbitin bile altında bir hızda internet hizmeti alıyorum... Defalarca kapımı çalan Quikneti her seferinde teşekkürler deyip gönderiyorum. Oysa adamlar 10 Mbit internet hizmetini bana aynı fiyata veriyor. Hatta telefon faturası da ödemiyorum... Peki ama ben neden TTnetten vazgeç(e)miyorum? Bu nasıl bir psikolojidir bilemedim ama bunun bir adı olmalı kesinlikle. Bu durumdan hoşnut değilim ve pek yakında bu sorunu kökten çözeceğim. Benden yazması...

1 comments:

Unknown dedi ki...

Ben de ayn ısorunda müzdariptim. Superonline Fiber'e geçtim. İnternette hız neymiş gördüm. Ama benden uyarması ADSL hattınızı telekom müdürlüktlerinden kapatabiliyorsunuz ve bu işlem en az 2-3 saat sırada beklemekle geçiyor. Kapatamamanız için ellerinden geleni yapıyorlar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

14 şubat 1994 unesco kültür mirası 2 ağustos sertab erener konseri 22 nisan 22 nisan dünya günü 23 nisan 4440375 Adam Faver adsl adsl hızı ağaç akademik spam Alfred Chandler alışkanlık alışmak amazon kindle amos koyu anıtur arastacılar ashab-ı kehf askerlik aslolan aşktır aşk avanos avanos restoran Avea avea sesli imza ayşe arman azim aziz basil aziz george aziz onuphrius aziz theodere back up balık balkonda düşen pc bayat ekmek bayat ekmek satışı bencillik beyazıt kulesi beyazıt kulesinde hava tahmini beyazıt yangın kulesi biopro bir varmışım bir yokmuşum blackberry blackberry hediye uygulamalar blackberry kesintisi blog blogger bloggerda yeni görünümler bolu böyle korunamazsınız bu böyle cehennem cemiz topuzlu cennet charles handy çarıklı kilise çiçek sepeti çiçek sepeti mail adresi çiçek teslimatı çin çin malı çocukluk Deneyimler dinamik görünüm doğum günü Dustin Hoffman duvar dünya günü e-ink earthday ekmek satışı elektronik kitap okuyucu elmalı kilise engel eski çarşı Eskişehir etki alanı bloggerda olan websiteleri FCT fenerbahçe fikriniz çöpe gitmesin filler ve pireler fotoğraf gemiler GeziNotları girşimcilik google analytics gölcük gölcük milli parkı gördüklerim göreme açıkhava müzesi gül şurubu günlüklü güvercinlik vadisi güzel atlar diyarı harbiye açık hava hatıra hayal hayat ekspres Haydarpaşa haydarpaşa garında yangın haydarpaşa tren istasyonu Henri Charriere herşeyden biraz heryöne sınırsız tarife hizmet kalitesi HP hürriyet pazar ikimiz bir fidanın ikinci abdülhamit inovasyon iphone iphone 3G iphone satışı iphone turkcell iphone uygulamaları istanbul iş dünyası John McConnell kabak kapadokya kapadokya şarabı kaputaş karşı mahalle keder kelebek kelebekler vadisi kıbrıs kıbrıs günleri kızıl çukur kızıl vadi kızıl vadide gün batımı Kişisel kişisel blog kitap kitap basımı kod konseri koparılan çiçekler kopya ürün kral konserleri LAP LAMBERT Academic Publishing mersin mutluluk müşteri memnuniyeti nankör kedi narlıkuyu nehir netbook nostalji o tabak bitecek klibi okuduklarım Olasılıksız ortakent OrtayaKarışık ovabükü panaroma papillon para pazar pdf peribacaları profilo Rastladıklarım ReklamArası reklamlar rengarenk RIM RIMden Hediye sadakat safran safran çiçeğinin faydaları safranbolu Sakarya Ekspresi satış danışmanı seben sertab erener sesli imza sevgililer günü sevilla sevinç seyahat sınırsız tarife solan güller sony reader Steve McQueen strateji şeker bayramı tanıtım tatil TEB TEB Akıl fikir yarışması teknoasistan teknoloji teknosa teknosa deneyimi tokalı kilise tren Tren Saatleri ttnet turasan turasan şarapları turk telekom Turkcell türban türk telekom Türk'ün zekası uçhisar uçhisar kalesi ulusoy turizm unutmak üç güzeller peribacaları ürgüp Vodafone vodafone sesli imza websitem neden görüntülenemiyor wordpresse google analytics kodu nasıl konur yağmur yapı yazım yanlışları yedi uyuyanlar yemeniciler arastası yılanlı kilise yüksek lisans tezi zaman zeus tapınağı zor kadın
 
Copyright 2009 HeRşEyDeN BiRaZ. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan