Türk Telekom ADSL Çağrı Merkezi'ni hiç aradınız mı bilmem ama ben son bir kaç aydır internet beni çıldırttıkça arıyorum... ve maalesef daha farklı bir senaryoyu oynayamadık çağrı merkezindekiler ile.
Senaryo oldukça basit: Internetin yavaşlığından muzdarip bir bir kullanıcı sinirli bir şekilde 444 0 3 75 i arar.. Anonsları uzun uzun dinledikten sonra önce üçü sonra sonra biri tuşlar. Bu sefer de bir müşteri temsilcisinin müsait olmasını bekler. Üç dört dakika iyimser bir bekleyişten sonra kullanıcı anlatmaya başlar derdini...Bir heyecanla anlatır anlatır, sonra müşteri temsilcisi lafa girerek:" Beyefendi öncelikle bizi aradığınız için teşekkür ederiz ANCAK şuanda sistemlerimizde teknik bir arızadan dolayı size hizmet veremiyoruz. İlerleyen saatlerde bizi tekrar ararsanız size yardımcı olmak isteriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz."
Anlayış mı ? Benim anlayışlı olduğumu da nereden çıkardınız arkadaşım? Ben anlayışlı falan değilim. Interneti ile problem yaşayan ve bu problemin çözülmesi için defalarca arayan bir müşteriyim.. ve hala çözülmediği için son derece anlayışsızım!!!
Ben boşuna dert anlatıyorum yani. Ama neyse akıllandım artık ilk aramamda soruyorum önce sistemleriniz ayakta mı çalışıyor mu diye.. Boşuna nefes tüketmeyelim değil mi ? Güç bela 10 gün önce bir arıza kaydı oluşturmayı başardı arkadaşlar ama beni hala aramadılar..
Bu nasıl oluyor bunu aklım almıyor. Her aradığımda bir çağrı merkezinin sistemleri nasıl sürekli problemli olur? Bir de bu nasıl olur da Turk Telekom gibi devasa bir firmanın çağrı merkezinde olur ? Bu çağrı merkezinin bir hizmet kalite standardı yok mudur? Bu hizmetlerin performansından sorumlu biri yok mudur ? İnsan ister istemez düşünmüyor değil hani. Daha bu adamlar kendi sorunlarını çözemezken benimkini nasıl çözecekler ?
Bugün yine aradım usanmadan. Bir an dalgınlığıma geldi sormadım sisteminiz çalışıyor mu diye sonra müşteri temsilcisi sistemlerinin çalışmadığını söyledi. Niyeyse hiç şaşırmadım. Şaka desem şaka değil, gerçek desem inanılacak gibi değil. Sinirli bir şekilde söylene söylene kapadım telefonu. Gecenin ilerleyen saatlerinde tekrar aradım da sonunda çalışan bir sistem ile karşılaştım... Problemimi anlatıp tekrar on gün önceki arıza kaydını sordum. Aldığım cevap komik desem komik değil; özrü kabahatinden büyük niteliğinde bir cevap:" Beyefendi arıza kaydınız sonuçlanmış. Bina içi tesisatta bir probleminiz varmış. Bunu bildirmek için sizi aramadılar mı ?" Buna ne cevap verilir şimdi. Niye aramadınız kardeşim... Bas bas bağırıyorsunuz reklamlar ile akşam yediden sabah yediye kadar görüşmeler ücretsiz diye!!! Niye aramadınız beni hazır bedava iken görüşmeler de hem ??
Ben şikayetimi tekrar anlatıp yine bir arıza kaydı oluşturdum.. Sonuç tabi ki gene çıkmayacak...
Ama ben ne yapacağımı söyleyeyim. Şimdiye kadar yapmamak hataydı zaten. Aslında bu da ayrı bir durum.
8Mbite kadar internet hızı olan pakete her ay 49 lira veriyorum. Sonra kullanmadığım bir telefon hattı için 15-20 milyon veriyorum. Karşılığında ise aylardır 1Mbitin bile altında bir hızda internet hizmeti alıyorum... Defalarca kapımı çalan Quikneti her seferinde teşekkürler deyip gönderiyorum. Oysa adamlar 10 Mbit internet hizmetini bana aynı fiyata veriyor. Hatta telefon faturası da ödemiyorum... Peki ama ben neden TTnetten vazgeç(e)miyorum? Bu nasıl bir psikolojidir bilemedim ama bunun bir adı olmalı kesinlikle. Bu durumdan hoşnut değilim ve pek yakında bu sorunu kökten çözeceğim. Benden yazması...
1 comments:
Ben de ayn ısorunda müzdariptim. Superonline Fiber'e geçtim. İnternette hız neymiş gördüm. Ama benden uyarması ADSL hattınızı telekom müdürlüktlerinden kapatabiliyorsunuz ve bu işlem en az 2-3 saat sırada beklemekle geçiyor. Kapatamamanız için ellerinden geleni yapıyorlar.
Yorum Gönder